Silahlara bu kadar para bastırılacağına, köylere, kasabalara tenis kortları yapılsaydı da kadın erkek, çoluk çocuk, boş zamanlarda potularla şalvarları çıkarıp beyaz şortlar giyerek, tenis oynasalardı daha iyi olmaz mıydı? Şimdi dostların ağzından kocaman bir ‘Hoppalaa’ çıktığını duyar gibi oluyorum… Peki niye hoppalaaa? Bizim köylülerin tenis oynaması neden bu kadar yadırgatıcı geliyor bizlere? 25 mi, 30 mu, 40 mı milyarlık silahlarla silahlanmaya hoppalaa değil de, tenis oynamaya mı hoppalaa? Ayrıca tenis kortlarının yanında birer rustik Amerikan bar açılırdı, köylüler oyundan sonra güle oynaya, eğlene şakalaşa, birer şişe şampanya patlatırlardı oralarda…Yine mi olmadı? Bizim köylüyle şampanya da kafamızda bile yan yana gelemiyor mu?”
Haber Giriş: 15.05.2026 04:30 | Son
Güncelleme: 16.05.2026 23:35
“Fakiriz diye elimize raket alamaz mıyız?”
Şanlıurfa’nın 700 nüfuslu Sarıbal köyü, bir beden öğretmeninin öncülüğünde tenise merak saldı. Eşi ve kızıyla beraber raket sallayan Eyüp Karakeçi “Diğerleri ayıptır diye oynamıyor. Kadın da olsa erkek de olsa spor spordur sonuçta!” diyor