18 Haziran 2026, Perşembe
Gece Modu Gece Modu Gündüz Modu Gündüz Modu
Haber Giriş: 20.01.2026 23:23 | Son Güncelleme: 20.01.2026 23:33

Galatasaray'a Rodri müjdesi: Manchester City, Bodo/Glimt deplasmanında kaybetti

Galatasaray'ın UEFA Şampiyonlar Ligi'nde gelecek hafta deplasmanda karşılaşacağı Manchester City, Norveç ekibi Bodo/Glimt'e 3-1 mağlup oldu. City'de kırmızı kart gören Rodri, Galatasaray maçında cezalı duruma düştü
Galatasaray'a Rodri müjdesi: Manchester City, Bodo/Glimt deplasmanında kaybetti
A+ Yazı Boyutunu Büyüt A- Yazı Boyutunu Küçült

UEFA Şampiyonlar Ligi'nin 7. hafta mücadelesinde Manchester City deplasmanda Norveç'in Bodo/Glimt takımına 3-1 mağlup oldu. Bodo/Glimt, ligde gelecek hafta Galatasaray'ı ağırlayacak Manchester City karşısında 22 ve 24. dakikalarda Kasper Hogh, 58. dakikada Jens Hauge'ın golleriyle turnuva tarihindeki ilk galibiyetine uzandı.

Manchester ekibinin tek golünü 60. dakikada Rayan Cherki atarken 62. dakikada kırmızı kart gören Rodri, Galatasaray maçında cezalı duruma düştü. Manchester City, 2026 yılında oynadığı 7 maçtan sadece 2'sinde sahadan galibiyetle ayrıldı.

İngiliz takımlarına karşı ilk galibiyet

Manchester United, Arsenal ve Tottenham ile karşılaşan Bodo/Glimt, Avrupa kupalarında İngiliz takımlarına karşı ilk galibiyetini Manchester City karşısında aldı. Bu sonucun ardından ligde Manchester City 13 puanda kalırken, Bodo/Glimt puanını 6 yaptı.

Kaynak: AA