Türkiye İsrafı Önleme Vakfı diye bir kurum olduğunu biliyor muydunuz?
22.08.2025 04:30
Pahalılığın sorumlusu “serpme kahvaltı” mı?
“Serpme kahvaltı yüzünden yılda 100 milyar liralık gıdanın israf edildiğini” söyleyen Türkiye İsrafı Önleme Vakfı Başkanı’nın hesabına aklım yatmadı. Zaten insanların gıdaya erişememesinin nedeni açık büfelerdeki israf değil, gelir dağılımındaki adaletsizliktir…
A+
Yazı Boyutunu Büyüt
A-
Yazı Boyutunu Küçült
* Bu haber/yazı ve resimlerin eser sahipliğinden doğan tüm hakları Haftalık Yayıncılık Anonim Şirketi’ne ait olup işbu yazı/haber ve resimlerin, kaynak gösterilmeksizin kısmen/tamamen izin alınmaksızın yeniden yayımlanması yasaktır. Haftalık Yayıncılık Anonim Şirketi’nin, 5187 sayılı Basın Kanunu’nun 24. maddesinden doğan her türlü hakkı saklıdır.
Futbola ilgi duymayanlar için Dünya Kupası rehberi
05 Haziran 2026
Niye kimse çocuk yapmak istemiyor?
29 Mayıs 2026
Sonunda bütün zengin kadınlar birbirine benzeyecek!
22 Mayıs 2026
Yürürken bile kaydır, dizi izle!
15 Mayıs 2026
Kim olduğumu öğrendim ama biraz geç oldu!
Tüm Yazıları
08 Mayıs 2026