Memleketimde bayram var. İnsanların mutluluktan ağladığını görmek, hele ki bu insanlar hayatları boyunca zulüm çekmiş Kürtler olunca, insana iyi geliyor. Amedspor’un Kürtlerde yarattığı bambaşka bir his var; şimdi size bu hissi anlatmaya çalışacağım.
08.05.2026 04:33
Amedspor: ‘Buradayım beni de gör’ mücadelesi
Bugün Kürtler kitlesel bir mutluluk yaşıyor. Bu, futbol fanatizminin ötesinde; “var olmak” ile ilgili bir mutluluk. Belediyeleri kazanmak, Meclis’e girmek, kendinle ilgili söz-yetki-karar sahibi olmak, tanınmak gibi…
A+
Yazı Boyutunu Büyüt
A-
Yazı Boyutunu Küçült
* Bu haber/yazı ve resimlerin eser sahipliğinden doğan tüm hakları Haftalık Yayıncılık Anonim Şirketi’ne ait olup işbu yazı/haber ve resimlerin, kaynak gösterilmeksizin kısmen/tamamen izin alınmaksızın yeniden yayımlanması yasaktır. Haftalık Yayıncılık Anonim Şirketi’nin, 5187 sayılı Basın Kanunu’nun 24. maddesinden doğan her türlü hakkı saklıdır.
Bölge izlenimleri I | Dağlar boşalmış memleket yorgun
12 Haziran 2026
Dönmek mi zor kalmak mı?
05 Haziran 2026
Silahsızlanma ile barış arasında…
29 Mayıs 2026
Süreç menzile varacak mı?
22 Mayıs 2026
Kayyımlarla yaşamak
Tüm Yazıları
15 Mayıs 2026