Hani bazı tatlılar vardır ya, zarif tatları ile ayrışırlar diğerlerinden. Hiçbir abartıları yoktur, yüksek sesle konuşmazlar, tatmazlar bizle. Öyle bal gibi tatlı, çikolatalı veya şerbetli değillerdir. Sessiz sakin yenirler, ağırlık yapmazlar midemizde. Ben buradayım demezler. İşte keşkül de benim için sessiz, sakin, dengeli ama bir o kadar da lezzetli bir tatlıdır.
08.05.2026 04:30
Keşkül için yolu uzatmaya değer
A+
Yazı Boyutunu Büyüt
A-
Yazı Boyutunu Küçült
* Bu haber/yazı ve resimlerin eser sahipliğinden doğan tüm hakları Haftalık Yayıncılık Anonim Şirketi’ne ait olup işbu yazı/haber ve resimlerin, kaynak gösterilmeksizin kısmen/tamamen izin alınmaksızın yeniden yayımlanması yasaktır. Haftalık Yayıncılık Anonim Şirketi’nin, 5187 sayılı Basın Kanunu’nun 24. maddesinden doğan her türlü hakkı saklıdır.
Siz ‘şemşemok’u kızarmış mı haşlama mı seversiniz?
05 Haziran 2026
Sorkun çömleği
29 Mayıs 2026
Gürcistan’da devam eden küp şarabı geleneği
15 Mayıs 2026
Karışık kızartma ve yanında yoğurt şöleni
24 Nisan 2026
Seyyar arabada kahvaltı Osmanlı’dan miras
Tüm Yazıları
17 Nisan 2026