Ülkeyi sarsan çalkantılarda döviz kuru ve borsaya bir şey olmamışsa, çalkantıya neden olan kararlar normalleştirilmeye çalışılıyor. Son çalkantıda biliyoruz ki kuru Merkez Bankası, borsayı ise Varlık Fonu tuttu. Oysaki asıl fatura reel kesime çıkıyor. Reel kesimde kararlar erteleniyor, maliyetler yükseliyor
29.05.2026 04:30
Ülkenin pusulası borsa mı?
A+
Yazı Boyutunu Büyüt
A-
Yazı Boyutunu Küçült
* Bu haber/yazı ve resimlerin eser sahipliğinden doğan tüm hakları Haftalık Yayıncılık Anonim Şirketi’ne ait olup işbu yazı/haber ve resimlerin, kaynak gösterilmeksizin kısmen/tamamen izin alınmaksızın yeniden yayımlanması yasaktır. Haftalık Yayıncılık Anonim Şirketi’nin, 5187 sayılı Basın Kanunu’nun 24. maddesinden doğan her türlü hakkı saklıdır.
Swap mı serap mı?
12 Haziran 2026
Hikayesi solan büyüme
05 Haziran 2026
Seçim sonrasına kalan fiyat istikrarı
22 Mayıs 2026
Reel kayıp yaratan ‘fahiş faiz’ mi olur?
15 Mayıs 2026
Siste kaybolan enflasyon hedefi
Tüm Yazıları
08 Mayıs 2026