08 Ağustos 2022, Pazartesi
Haber Giriş: 11.03.2022 04:30 | Son Güncelleme: 11.03.2022 04:31

Çin medyası Rus yalanlarını çok sevdi

Çin lideri Şi’nin Weibo’da 13.6 milyon takipçisi var
Çin lideri Şi’nin Weibo’da 13.6 milyon takipçisi var

Li Yuan/The New York Times Rusya'nın 24 Şubat'ta Ukrayna'yı işgal etmesinden saatler sonra, Çin Komünist Partisi tabloid gazetesi Global Times, çok sayıda Ukraynalı askerin silahlarını bıraktığını söyleyen bir video yayınladı. Kaynağı Rus devlet kontrolündeki televizyon ağı Russia Today. İki gün sonra, Çin'in devlet yayıncısı Merkezi Televizyon İstasyonu (CCTV), Rusya'nın meclis başkanını...