“İş insanlığı üç topu havada tutmaya benzer. Bunlardan ikisi satışlar ve karlılıktır ki bunlar lastik toptur. Bunlar yere düşerse toplayabilirsiniz. Ancak üçüncü top camdandır, o top yere düştüğünde kırılır ve oyun biter. O top da nakittir. Şirketler kârsızlıktan değil, nakitsizlikten batar…” Üzeyir Garih’in bu sözlerini geçen temmuzda hatırlatmıştım. Aradan neredeyse bir yıl geçti, o cam top yere düştü ve kırıldı. Çıplak gözün gördüğü Türkiye’nin bütün lokomotif şehirlerinin alev aldığı. Bilhassa Anadolu yanıyor. Misal Konya ve Ankara satılık fabrikalarda İstanbul’un bile önünde
09.05.2025 04:30
Tevkif ekonomisinde sanayi yangını
A+
Yazı Boyutunu Büyüt
A-
Yazı Boyutunu Küçült
* Bu haber/yazı ve resimlerin eser sahipliğinden doğan tüm hakları Haftalık Yayıncılık Anonim Şirketi’ne ait olup işbu yazı/haber ve resimlerin, kaynak gösterilmeksizin kısmen/tamamen izin alınmaksızın yeniden yayımlanması yasaktır. Haftalık Yayıncılık Anonim Şirketi’nin, 5187 sayılı Basın Kanunu’nun 24. maddesinden doğan her türlü hakkı saklıdır.
Arafta bir ülke: Türkiye’nin uzun bekleyişi
12 Haziran 2026
Kalamarlar: ‘Ay Yunanistan’da dünyayı yedik yine de buradan ucuz şekerim’in iktisadi tercümesi
05 Haziran 2026
Rakibi boğarken siyaseti öldürmek
29 Mayıs 2026
Yatırımcı diplomasisinin sınırlı bilançosu
Tüm Yazıları
08 Mayıs 2026