Burada kastettiğim iktisadi bir yaklaşıma dairdir. Ben buna iktisadi nekrofili (ölü sevicilik) diyorum. Makro göstergeleri tutturmak için bir toplumun yaşama dair bütün tüketimini söndürmeye çalışmıyorlar mı? Gezmesin, yemesin içmesin, üstüne başına almasın, tatile gitmesin, kültür sanat tüketmesin yani kitap okumayıversin, sinemaya tiyatroya da gitmeyiversin demek bu demektir
10.01.2025 04:30
Viva la muerte, yaşasın ölüm!
A+
Yazı Boyutunu Büyüt
A-
Yazı Boyutunu Küçült
* Bu haber/yazı ve resimlerin eser sahipliğinden doğan tüm hakları Haftalık Yayıncılık Anonim Şirketi’ne ait olup işbu yazı/haber ve resimlerin, kaynak gösterilmeksizin kısmen/tamamen izin alınmaksızın yeniden yayımlanması yasaktır. Haftalık Yayıncılık Anonim Şirketi’nin, 5187 sayılı Basın Kanunu’nun 24. maddesinden doğan her türlü hakkı saklıdır.
Arafta bir ülke: Türkiye’nin uzun bekleyişi
12 Haziran 2026
Kalamarlar: ‘Ay Yunanistan’da dünyayı yedik yine de buradan ucuz şekerim’in iktisadi tercümesi
05 Haziran 2026
Rakibi boğarken siyaseti öldürmek
29 Mayıs 2026
Yatırımcı diplomasisinin sınırlı bilançosu
Tüm Yazıları
08 Mayıs 2026